خدمات برق و باتری خودرو

ارائه مقالات علمی و معرفی مراکز معتبر

خدمات برق و باتری خودرو

ارائه مقالات علمی و معرفی مراکز معتبر

نگهداری صحیح از برق و باتری خودرو و خرید از مراکز معتبر در مجموع باعث آسودگی و آرامش و صرفه جویی در هزینه های شما می گردد. با ما تماس بگیرید : ((09153828508 – 05137649296 – 05137649609))

بایگانی

امداد باطری مشهد

دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۵۵ ق.ظ

بازدید کننده گرامی؛

جهت خرید باتری مناسب خودرو خود در میان بهترین باتری های ایرانی و خارجی همین حالا با شعب نوین باتری مشهد تماس حاصل فرمایید و از خدمات تست و نصب باتری در محل (امداد باتری مشهد) بهره مند شوید.

 

09153828508 05137649296 05137649609

 

 

مقدمه

نیازهای ما انسان ها شاید در طول زمان تغییرات زیادی نداشته باشد ولی روش های رفع نیاز در طول تاریخ بسیار بسیار تغییر کرده است. نیاز به غذا شاید یک نیاز طبیعی در طول تمام تاریخ بشریت باشد ولی برای رفع این نیاز روزی به شکار می رفتیم و روزی به صورت اینترنتی گوشت قسمتی خاص از گوسفند را به اندازه مورد نظرمان سفارش می دادیم. البته که معلوم نیست در آینده رفع این نیاز چه تغییراتی که حتی فکر آن را هم نکنیم بکند.

در گذشته نچندان دور برای خرید چند قلم ساده مایحتاج منزل می بایست به چندین فروشگاه از جمله سوپر مارکت، قصابی، خرازی و ... مراجعه می کردید ولی با بوجود آمدن هایپرمارکت ها و مراکز بزرگ خرید تنها با مراجعه به یک فروشگاه تمام خرید های خود را انجام می دهید.

 

فروشگاه های اینترنتی

در کمتر از 10 سال پیش چه کسی گمان می کرد فروشگاه های اینترنتی شکل بگیرند و خریدهای مختلف مانند یک بطری شیر تازه گرفته تا خریدهای بزرگ مثل خرید یک دستگاه خودروی سواری به صورت اینترنتی و تنها با زدن چند کلیک ساده انجام پذیرد؟!

چیزی که واضح است مردم برای رفع نیاز خود بدنبال روش ساده تر همراه رفاه و آسودگی هستند و هرگز روش سخت تر را برای رفع نیاز خود انتخاب نمی کنند.

 

نوین باطری

ما در نوین باطری مشهد، این موضوع را درک کرده و همیشه بدنبال خلق روش های جدید برای رفع نیازهای برق و باطری خودرو شما هستیم.

امروزه خودروها عضو جدا نشدنی زندگی های ما شده اند. ما برای ساده ترین کارهای روزمره خود نیازمند خودروها هستیم که البته خود این خودروها نیازمند توجه و وقت و البته هزینه ما شده اند. خودروها در عین سرویس دهی که ما دارند خود نیازمند سرویس های مختلفی هستند.

زمانی خودروهای در دسترس مردم هیچ آپشن برقی و رفاهی خاصی نداشتند و می توان گفت تنها یک صندلی متحرک بودند اما بعد از گذشت زمان خودروها نیز مانند خیلی از وسایل اطراف ما پیشرفت کردند و به چیزی جدید و غیر قابل مقایسه با نمونه های قدیمی خود تبدیل شدند.

 

سیستم برق خودرو

در خودروهای جدید، هیچ چیز مانند سیستم برق خودرو دستخوش تغییر نشده است. امروزه یک خودرو با بسیار آپشن های برقی و رفاهی مختلف بشدت نیازمند به باطری خود هستند به طوریکه یک خودرو با آن همه عظمت خود بدون یک باطری سالم به طور کامل از کار باز می ایستد. اگر باطری ماشین شما معیوب شود نمی توانید از خودرو خود استفاده کنید تازمانیکه یک باطری جدید برای خودرو خود تهیه کنید.

از آنجاکه در بیشتر مواقع باطری های خودروها بدون هیچ علائمی معیوب می شوند و کار می افتند یک نیاز اساسی یعنی امداد باطری مشهد احساس می شود.

ما در مجموعه نوین باطری برای رفع این مشکل بفکر امداد باطری مشهد افتادیم.

 

خرابی خودرو

وقتی باطری ماشین فرد خراب می شود یا مجبور می شود خود باطری ماشین را باز کند و به مراکز برق و باطری خودرو مراجعه کند تا باطری جدید تهیه کند یا با باطری به باطری ماشین را روشن کند و به مراکز برق و باطری مراجعه کند. در این دو روش مشکلات زیادی از جمله اتلاف وقت و هزینه وجود دارد. البته که باز و بست کردن باطری خودرو دارای حساسیت خاص خود می باشد و در خیلی مواقع فرد با یک خطای کوچک آسیب زیادی به خودرو خود وارد می کند. اینجا بود که ما برای اولین بار در مشهد مقدس بفکر راه اندازی امداد باطری مشهد افتادیم.

 

امداد باطری مشهد

امداد باطری مشهد، برای اولین بار توسط مجموعه نوین باطری، در مشهد مقدس راه اندازی گردید تا دیگر همشهریان عزیز نگران استارت نخوردن خودرو خود نباشند.

ما در امداد باطری مشهد آماده خدمت رسانی به شما هستیم. هرکجای کلان شهر مشهد مقدس که هستید اگر خودرو شما استارت نمی زند کافیست با شماره های امداد باطری مشهد یعنی 09153828508 و 05137649296 تماس حاصل فرمایید تا سریعاً نیروی متخصص و آموزش دیده به محل شما مراجعه کند و بعد از تست کامل سیستم برق و باطری خودرو شما، اقدام به تعویض باطری خودرو شما کرده و باطری جدید را برای شما نصب و راه اندازی نماید.

 

خدمات

نوین باطری، هم اکنون حرفه ای ترین و بهترین امداد باطری در مشهد را ارائه می دهد و در کمتر از 30 دقیقه بعد از تماس شما در محل حاضر می شود.

تمامی نیروی های امداد باطری مشهد، نیروی مجرب و آموزش دیده هستند تا شما با خاطری آسوده کار را به متخصص آن واگذار کنید.

نوین باطری امداد باطری مشهد

  • محمد میررضایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی