خدمات برق و باتری خودرو

ارائه مقالات علمی و معرفی مراکز معتبر

خدمات برق و باتری خودرو

ارائه مقالات علمی و معرفی مراکز معتبر

نگهداری صحیح از برق و باتری خودرو و خرید از مراکز معتبر در مجموع باعث آسودگی و آرامش و صرفه جویی در هزینه های شما می گردد. با ما تماس بگیرید : ((09153828508 – 05137649296 – 05137649609))

بایگانی

نوین باتری مشهد

سه شنبه, ۵ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۵۴ ب.ظ

مجموعه نوین باتری مشهد، اولین مجموعه ارائه دهنده خدمات امداد باتری در مشهد می باشد.

شاید 10 سال پیش چیزی با عنوان امداد باتری چندان در مشهد احساس نمی شد اما الان که مشهد تبدیل به یک کلان شهر شلوغ با ترافیک سنگین شده بیش هر چیزی در زمینه خودرو، امداد سریع و البته کم هزینه احساس نیاز می شود.

نوین باتری مشهد

 

 

((بازدید کننده گرامی؛ جهت خرید باتری مناسب خودرو خود در میان بهترین باتری های ایرانی و خارجی همین حالا با شعب نوین باتری مشهد تماس حاصل فرمایید و از خدمات تست و نصب باتری در محل (امداد باتری مشهد) بهره مند شوید.))

 ((09153828508 05137649296 05137649609))

.

 

امداد باطری

نبایستی امداد باطری را فقط محدود به نصب باتری در محل برداشت کرد بلکه در اصل نیروی امداد باطری باید فرد متخصص و آموزش دیده باشد تا بتواند هم تعویض باتری را طبق اصول ایمنی انجام دهد و هم سیستم برق و باطری خودرو را با دستگاه مخصوص تست باتری، تست و عیب یابی کند.

نیروی های امداد باطری مشهد جهت تسریع در سرویس دهی عموماً بصورت پیک موتوری هستند تا در ترافیک شهری گیر نکنند اما تنها یک پیک ساده نیست بلکه نیروی های آموزش دیده هستند تا بتوانند نه تنها باتری شما را طبق اصول تعویض باطری، جا به جا و راه اندازی کنند بلکه قبل از هر چیز بتوانند خودرو را دقیق تست کرده تا اطمینان حاصل شود که عیب از باتری خودرو است نه اینکه عیب در جای دیگری مثلاً دینام خودرو باشد و باطری به اشتباه تعویض شود.

تجهیزات مورد نیاز

از توضیحات فوق روشن می شود که نیروی امداد باتری باید تجهیزات لازم را نیز داشته باشد و تجهیزات فقط منظور آچار و لوازم تعویض باطری نیست بلکه می بایست دستگاه مخصوص تست برق و باتری خودرو را نیز بهمراه خود داشته باشد.

نوین باطری، ارائه دهنده بهترین امداد باتری در مشهد، تضمین می دهد که تمامی نیروی های مشغول در امداد باطری مشهد آموزش دیده و مجرب می باشند و همگی دارای تجهیزات و ادوات لازم جهت تست و تعویض باتری خودرو شما می باشند.

امداد باطری مشهد را از نوین باتری مشهد بخواهید...

صرفه جویی در زمان

در امداد باطری مشهد، ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و اقدام به تست باتری، استارت و دینام خودرو شما می کنیم.

با ما خرید مطمئن را تجربه کنید...

بسیار پیش آمده که بدلیل عدم تست یا تست نادرست، تشخیص و عیب یابی خودرو صحیح انجام نشده و در نتیجه باطری خودرو به اشتباه عوض شده است و نتیجه این شده که نه تنها مشتری مجبور به خرید یک باتری شده بلکه بعد از چند روز مجدداً مشکل استارت زنی خودرو مشاهده شده است چرا که تست درست انجام نشده و از همان ابتدا باطری به اشتباه تعویض شده است.

تست و عیب یابی باطری خودرو

ما در نوین باتری مشهد به شما اطمینان می دهیم که عملیات تست و عیب یابی به صورت دقیق انجام شده و احتمال خطا را به صفر می رسانیم.

با ما در امداد باطری مشهد با خاطری آسوده خرید کنید...

  • محمد میررضایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی